بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:48
big master

اما سوال اینجاست که این امکان چه سودی برای کسب‌‌وکارها به همراه خود دارد؟ بی‌شک خیلی می‌تواند سودمند و اثرگذارد باشد و در ادامه بد نیست که به ایده‌های زیر توجه کنید تا از میزان اهمیت این امکان برای کسب‌وکارها باخبر شوید:

– برای کسب‌وکارهای B2C:

کسب‌‌وکارهای B2C که عموما مصرف‌کننده نهایی دارند، می‌توانند با تغییر استراتژی خود و تعریف استفاده از پست‌های چند عکسه و حتی همراه ویدیو در استراتژی خود نیز بیشتر مخاطب خود را تحت تاثیر محصولی که در اینستاگرام به نمایش می‌گذارند قرار داده و او را جذب کنند.

برای نمونه در گذشته وقتی که یک کت را به عنوان محصولی معرفی می‌کردیم،‌ فقط می‌توانستیم یک عکس از آن آپلود کنیم و عکس‌‌های بیشتر ممکن بود که باعث ایجاد مزاحمت برای مخاطبان آن صفحه شود. در صورتی که این امکان جدید به کسب‌‌وکارهایی که تولید لباس انجام می‌دهند، این امکان را می‌دهد که تا ۱۰ عکس از محصول خود قرار دهند و حتی ویدیوی تبلیغاتی آن را منتشر کنند. در ادامه نمونه‌ای برای این ایده آوردم تا بیشتر میزان اثرگذاری آن را متوجه شوید:

zara-example

از محصولات کمپانی زارا

از طرفی خیلی از کسب‌‌‌وکارهای ‌B2C روی آموزش تمرکز داشتند که خیلی محدود می‌توانستند چنین رویکردی را پیش ببرند و حالا با این امکان راحت‌تر می‌توانند برای نمونه، آموزش گرده زدن کراوات را در اینستاگرام خود منتشر کنند.

آپلود عکس‌های بیشتر در یک پست اینستاگرام،‌ تاثیر چشمگیری روی نشریات و مجلات درون اینستاگرام خواهد گذاشت و به آنها این امکان را می‌دهد تا هر خبر مهم را با چندین عکس و حتی همراه با ویدیو به اشتراک بگذارند.

– برای کسب‌‌وکارهای B2B:

برای چنین کسب‌وکارهایی که عموما روی فرهنگ سازمان خود و همچنین آموزش تمرکز می‌کنند، این شیوه جدید قرار دادن پست در اینستاگرام بسیار مفید واقع می‌شود. زیرا حال می‌توانند رویدادهای کسب‌وکار خود را خیلی راحت‌تر در یک تا ۳ پست با بیش از ۲۰ عکس خلاصه کنند و همین مهم باعث می‌شود که کمتر به ظاهر صفحه اینستاگرام آنها آسیب وارد شود.

yearend

جشن آخر سال ای‌نتورک

از طرفی پست‌های آموزشی سریالی که جایی در بخش استوری اینستاگرام پیدا کرده بودند، حالا می‌توانند در پست‌های اصلی این شبکه اجتماعی نیز روی انتشار چنین پست‌‌هایی تمرکز کنند.

آیا این امکان جدید اینستاگرام برای کسب‌‌‌وکار شما هم مفید است؟ ایده‌های خود را در بخش نظرات ما مطرح کنید.


filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: